If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Съвет за покупка 156 1,9 JTD 16V, 159 1,9 JTD 16V, Accord 7
Мдаа, много са надценени повечето от японските варели.
Като изключим разните супер спортни gtr-и и nsx-и, то повечето хонди, тойоти и маздички са на нивото на пежо, рено и опел примерно. Никакво обезшумяване, гадно макферсон окачване отпред, масово торсиони или греда отзад и евтин пластмасов интериор.
Върлуват и разни митове за здравина и надеждност, но ангр. верига на тея дизелови хонди кара колкото ремъка на жтд (около 100к км), само че струва десет пъти повече...
Също и дюзите им не се рециклираха...
Защо Акорда колега? Ще се радвам ако дадеш по подробно, че ми е интересно? Скъпи са, предполагам има защо.
Ще се раздвам да кажеш защо 1,9ката е за предпочитане?
За 156цата до колкото се интересувах 16в също имат вихрови клапи, но това не е проблем, гледам има нови колектори по 350 лв с отстъпката. За 159ката ДПФ и ЕГР-а ще ги отстраня общо взето веднага, не мога да се разправям с ядовете от тия системи като я караме на къси разтояния, а на тези години вече със сигурност ще създават проблеми.
Четох за м32 кутията, че са и слаби лагерите. Ще ги сменям ако трябва, все ще изкарат 100хил км.
Виж сега, аз не съм капацитет относно модел 159....имам го от близо три години, иначе казано пресноебец....има момчета в форума който имат много по добри наблюдения, но влизат от дъжд на вятър, а тези който го претежават почти 10 години почти не влизат....и това е защото в форумите превез има познанията от нета, а не от опита.....виждам, че си се запознал с проблемите горе долу при различните модели, затова няма да ги коментирам
Ще ти споделя моето виждане....най дуракоустойчив мотор е 1.9 120к.с....след това 1.9 150 к.с...и накрая 2.4 200 ил;и 210 к.с...за мотора 2.0...136к.с и 170 к.с нямам наблюдения...и е несериозно да казвам какво съм чел и чул за него....
Удоволствието от карането, обаче е в обратен ред.....))
Приеми, че цените на частите са почти еднакви, но цената на труда се вдига съответно с мощноста....
Още един съвет ще ти дам....взимаш една торба с бира, отиваш в някой форумен сервиз, издебваш свободното време на механика, сядаш и събъседваш за инфото, което те интересува....90% ще ти обърнат внимание........
По възможност търси кола на по малко години......защото 159-те си остаряха.....относно 156...по добре послушай скрапера, макар, че аз останах доста доволен от 2.4 10 винтила мотора 140к.с....карах я 7 години....без проблем
Успех и късмет.....
Мдаа, много са надценени повечето от японските варели.
Като изключим разните супер спортни gtr-и и nsx-и, то повечето хонди, тойоти и маздички са на нивото на пежо, рено и опел примерно. Никакво обезшумяване, гадно макферсон окачване отпред, масово торсиони или греда отзад и евтин пластмасов интериор.
Върлуват и разни митове за здравина и надеждност, но ангр. верига на тея дизелови хонди кара колкото ремъка на жтд (около 100к км), само че струва десет пъти повече...
Също и дюзите им не се рециклираха...
За пореден път се изхвърляш като чикия на мокър пясък....извинявай, тоя път го направи на сух, тоез в пустинята Сахара....тоез те арабите не случайно карат предимно японки при едни от най трудните условия за автомобили....
Не говорим за джипове тук.
Ясно е, че ленд крузерите, тундрите, хайлукс, паджеро и т.н. са яки машини.
Говоря за масовите сивици, акорди, короли, мазди 3 и 6 че са евтина пвц ширпотреба.
Не говорим за джипове тук.
Ясно е, че ленд крузерите, тундрите, хайлукс, паджеро и т.н. са яки машини.
Говоря за масовите сивици, акорди, короли, мазди 3 и 6 че са евтина пвц ширпотреба.
За тези който говориш, пак преобладават там...работил съм близо три години в Сирия....алфа може да видиш най много до Деярбекир, по точно Мерсин....по нататъка не съм виждал...
п.п...сега само да не ми покажеш някой клип от нета с една червена 156-ца от едно музикално парче, дето пука гума при дрифт....))
А, я виж как можеш да пишеш и смислени постове, без да се заяждаш и да обиждаш
Интересно инфо е това.
А я кажи, дизели видя ли там. Щото аз за Емирствата знам, че са 99.9% бензини.
Никога не се заяждам....говоря с особено чувство за хумор, тези който ме познават реално ме разбират, на другите им е по трудно......дизел само тежкотоварна техника.....най деянат камионите с въздушно охлаждане, опитай се да разсъждаваш над това....Магерус Дойтц е на уважение, не случайно една година Татра с въздушно охлаждане спечели рали Париж Дакар, Камаза е изключение, защото руснаците се ползват с голямо уважение там.....и т.н...
След 11,5 години със 156 1,9 JTD SW, мога да кажа само хубави неща за тази кола, и особено за мотора. Той НЕ изисква инвестиция и ремонти - просто сипваш и караш. Предното окачване и на 156 и на 159 е малко кекаво, но ако ползваш правилните резервни части (TRW), ще ги сменяш по-рядко в сравнение с другите. При 159 е по-здраво, но и съответно по-скъпо. Ако не ми беше вече омръзнала 56-цата щях още да си я карам, щото технически е ОК, та и тая опция не е лоша. Както и да е, което и да избереш ще имаш нужда от късмет, че и двата модела остаряха и е вече трудно да попаднеш на запазена и гледана кола.
А, я виж как можеш да пишеш и смислени постове, без да се заяждаш и да обиждаш
Интересно инфо е това.
А я кажи, дизели видя ли там. Щото аз за Емирствата знам, че са 99.9% бензини.
100 процента са на бензин, ама супера в страните от залива е 46 стотинки/литъра Най-масовите коли за лична употреба са американските, такситата са Тойоти, Нисани, Кия (щото са евтини), а европейските коли са рядкост не защото са лоши, а просто са по-скъпи в сравнение с другите опции. Единствената често срещана европейска кола там е ... Рено Дъстър
Значи след известен брой огледи ще е 159/Акорд. Да питам и технически въпрос. Гледахме една кола. Много хубава обаче въртя в продължение на 10сек докато запали. Даже по едно време мислех да и дръпна ключа да не се мъчи. Докато въртеше пушеше сиво. Като запали почна да пуши черно. Отделно тракаше маховика, но това е ясно. За паленето ми е интересно - до сега всички запалиха от раз даже най големите дараци, а тази видимо запазена външно и от към интериор пък няма палене и пуши яко. Странното е, че поработи 1-2мин и продължи да пуши черно. Имаше стена отзад - оставихме черно петно. На какво може да се дължи това. Чак за такъв проблем с паленето не бях виждал тема до сега. Иначе колата видимо много хубава на външен вид и като интериор. Няма ръжда по мостовете, обичайните места като копчетата за ел стълката непокътнати. Цената е прилична. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...48963306028080
Конкретния екземпляр, се продава от доста време вече. Цената по спомен в началото бе 5499лв. и ту я сваляха, ту я вдигаха отново... Според мен я пропусни и търси нещо друго.
Само да допълня по темата за дизела, че времената, в които дЕдо е връткал геврека по текезесарските ниви е отдавна отминала и за никого не е тайна, че дизеловите агрегати имат много по-високо КПД, в сравнение с бензиновите. Тааа, тръцкайте си там на чесън, бензин, газ, мас, оцет и оставете хората да си карат на каквото искат.
ААа и стига с тия руснаци, аман от спомени от времето на студената война, лозунги за вечна дружба, братски народи и други тъпотии от преди 10 ти Ноември. Като толкова ви харесва, емигрирайте в Китай. Там комунизмът е в разгара си. Може да се преквалифицирате в някой тамошен локал за бързо хранене, с по-малко брашно и повече пилешко.
Само да допълня по темата за дизела, че времената, в които дЕдо е връткал геврека по текезесарските ниви е отдавна отминала и за никого не е тайна, че дизеловите агрегати имат много по-високо КПД, в сравнение с бензиновите. Тааа, тръцкайте си там на чесън, бензин, газ, мас, оцет и оставете хората да си карат на каквото искат.
ААа и стига с тия руснаци, аман от спомени от времето на студената война, лозунги за вечна дружба, братски народи и други тъпотии от преди 10 ти Ноември. Като толкова ви харесва, емигрирайте в Китай. Там комунизмът е в разгара си. Може да се преквалифицирате в някой тамошен локал за бързо хранене, с по-малко брашно и повече пилешко.
А бе голобрадко, какъв ти е проблема...?....12 поста от как си се регистрирал 10 ме цитираш......раздела за икономика и политика не е тук, какъв комунизъм те тресе.... ....сорри, ако съм ти създал комплекс.....дано като ти поникне брада да вникваш за какво се говори в темата......не е за дизел, а за избор на автомобил, а това, че твоят създател е разводнява....е друг въпрос...
п.п...не ми се спори повече с овцата Доли на dhtj
Comment